De ce masa asta costă o avere și e bună doar pentru Instagram
În cazul în care obișnuiești să-ți postezi fiecare prânz sau cină pe Instagram, vei fi încântat cu siguranță de proiectul unui restaurant american.
Trăim în secolul în care majoritatea vieții noastre ajunge online într-o formă sau alta. În teorie, ar trebui să fie vorba doar de momente fericite, dar obsesia oamenilor pentru rețele sociale s-a extins de la cele mai comune evenimente până la postarea momentelor dramatice din viața unui om.
În contextul în care oamenii de afaceri trebuie să-și adapteze oferta la cererea publicului, nu ar trebui să vină ca o surpriză investiția proprietarilor unui restaurant într-o masă optimizată pentru Instagram.
Având în vedere că majoritatea bucătarilor fac eforturi pentru a realiza farfurii cu mâncare care să dea bine în poze, ar fi păcat să nu ai condiții prielnice pentru a le imortaliza cum se cuvine. În definitiv, în secolul rețelelor sociale, marketingul online pentru restaurante se face aproape exclusiv prin intermediul clienților care îți calcă pragul.
Boston Chops din localitatea cu același nume din Statele Unite a făcut o investiție de 10.000 de dolari într-o masă menită să transforme orice farfurie cu mâncare în cea mai apetisantă poză pe care ai văzut-o vreodată.
Include o serie de lumini ajustabile, brațe rabatabile cu proiectoare și opțiuni pentru modificarea temperaturii de culoare a luminii ”aruncate” pe farfurie. Astfel, îți mai trebuie doar cunoștințele tehnice necesare pentru a profita de ele și vei obține niște rezultate care te lasă cu gura căscată.
În întregul resturant există o singură astfel de masă pentru Instagram și poate fi rezervată fără niciun fel de condiții speciale. Este însă important de reținut că cei de la Boston Chops nu sunt primii care face eforturi pentru a se adapta la epoca rețelelor sociale. Au mai existat și alte restaurante cu eforturi similare, dar nu au ajuns niciodată la asemenea investiții.